вівторок, 28 січня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія.

Працюючи у цьому модулі я краще зрозумів роль оцінювання роботи учнів. Дуже добре, що оцінювання не вимірюється кількістю набраних балів. Оцінювання перетворюється в процес коригування роботи над проектом. Мета – не оцінити, а скоригувати процес дослідження так, щоб учні в кінці кінців зрозуміли, що вони роблять, для чого вони це роблять, що зміниться у їхньому житті, коли вони це зроблять, що кожен із них особисто для себе одержить від цієї роботи. Я маю надію на те, що учні одержать точну відповідь на питання «Нащо мені все це треба?». Учням подобається давати відповідь на питання «А що ти сам про це думаєш? А як ти вважаєш?», в цих питання є прояв якоїсь поваги до них. На протязі роботи над проектом їм прийдеться весь час давати відповіді на подібні питання. Вважаю, що це дозволить формувати у них нові якості, нові знання і вміння, навчить «думать, мыслить, рассуждать».

Немає коментарів:

Дописати коментар