середа, 22 січня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме: 
1. Основні запитання проекту дуже значимі для фокусування навчання на вивченні важливих понять, вони заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості, організованості фактичним даним. придбання учнем функціональної навички дослідження як універсального способу освоєння дійсності, розвитку здатності до дослідницького типу мислення, активізації особистісної позиції учня в освітньому процесі на основі придбання суб'єктивно нових знань (тобто самостійно одержуваних знань, що є новими й особистісно значимими для конкретного учня). 
2. Під дослідницькою діяльністю розуміється діяльність учнів, пов'язана з вирішенням учнями творчого, дослідницького завдання із заздалегідь невідомим рішенням (на відміну від практикумів та лабораторних робіт, що служать для ілюстрації тих або інших законів природи) і така, що передбачає наявність основних етапів, характерних для дослідження в науковій сфері: 

  • постановку проблеми (або виділення основного питання), 
  • вивчення теорії, пов'язаної з обраною темою, 
  • висування гіпотези дослідження, 
  • підбор методик і практичне оволодіння ними, 
  • збір власного матеріалу, 
  • його аналіз і узагальнення, 
  • власні висновки.

Немає коментарів:

Дописати коментар